lørdag den 24. marts 2012

Anmeldelse: Veganske fiskefingre (Käpt'n Tofus Knusperstäbchen)

Jeg havde købt disse veganske fiskefingre på Vegan Wonderland:


Jeg syntes, fiskefingre kaldte på remoulade og fritter, og jeg var i humør til nem mad, så det var win-win! 


Men jeg må indrømme at fiskefingrene var noget af en skuffelse. Der er ikke meget smag i dem, de er kedelige og tamme. Faktisk ville jeg hellere have et stykke marineret tofu! De er beskrevet som sprøde, men jeg syntes faktisk det var lidt svært at få noget sprødt frem i dem - de ville bare være bløde og kedelige. Men værst af alt er, at de slet ikke smager af fisk på nogen måde! 
De koster 2,90 EUR som svarer til 22 kr., og det er jo ret billigt, så jeg kunne nok heller ikke forvente det bedste af det bedste. Men jeg synes ikke engang de er 22 kr. værd! 

Så alt i alt; de kan ikke anbefales!

2 kommentarer:

  1. Jeg havde en helt anden oplevelse med dem. Her ville de gerne blive sprøde, og de blev faktisk lidt for sprøde.

    Jeg synes egentlig de var ret lækre (især dagen efter med vegansk remoulade!) og mindede meget om fiskepinde som jeg husker dem, men fiskepinde var ikke min yndlingsmad dengang - så det har mest været sjovt at prøve dem. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt du har haft en så anderledes oplevelse med dem :) Jeg var i hvert fald vildt skuffet og syntes overhovedet ikke de mindede om fiskepinde. Men de var som sagt også ret billige ;)

      Slet