fredag den 23. marts 2012

Genåbning af bloggen fejres med pakke fra Vegan Wonderland!

Så skal der gang i bloggen igen! 
Og jeg fejrer det med at dele lækre billeder af min bestilling fra Vegan Wonderland!

Jeg bestilte: 
Spacebar - Gran Chorizo (36 kr.): god som spegepølse-erstatning. 
4-peber streich (17 kr.): har endnu ikke smagt denne, men Streich er smørrepålæg lavet på solsikkekerner.
Basilikum Streich (17 kr.): virkelig lækker smørrepålæg, der minder om smørreost. 
No Egg (29 kr.): æggeerstatning - et must have i hjemmet!
Hakkebøffer (22 kr.): veganske hakkebøffer, har endnu ikke afprøvet dem. 
Cordon Bleu (32 kr.): ved ikke helt hvad det er, men de er populære på VW. Glæder mig til at smage!
Kyllinge fileter (36 kr.): har heller ikke afprøvet disse endnu, men tænker de er gode i en tortilla-wrap! 
Spacebar - Kür Biss (7,5 kr.): virkelig lækker pølse med meget smag!
Spacebar - Pyrossi (7,5 kr.): den minder lidt om coctailpølser bare med meget mere kraft og smag. 
Spacebar - Chorizo (7,5 kr.): absolut favorit! Smager SÅ lækkert! Anbefalelsesværdig!
Soja medaljoner (800 g - 36 kr.): man koger dem bløde i en bryg og steger dem - smager præcis som kød!
Soja granulat (500 g - 20 kr.): rigtig godt i lasagne, minder om oksekød i konsistens, men smager ikke af det.
Winzi Weenies (8 små stk. - 22 kr.): virkelig lækker pølseerstatning, lavet på hvede. De bedste!
AMIDOG (15 kg - 357 kr.): vegansk hundefodder. De er formet som hjerter og så er det også billigt!
"Griseører" (25 kr.): Fluffy (og andre hunde vi har haft på besøg) er helt vilde med dem her! 
Vegourmet Santeciano (400 g - 43 kr.): Den bedste skærefaste ost jeg har smagt. Lidt stiv, men god smag.
Sort salt (43 kr.): Lugter af prut men smager nøjagtig som æg! Jeg var virkelig overrasket, da jeg smagte det!
Tofutti Revet Mozzeralla (30 kr.): Kan ikke anbefales. Smelter fint. Der er kun til en pizza. 
Smøreost med urter (30 kr.): virkelig lækker cremet, men smager lidt af hvidløgspulver. 
Jokerz chokoladebar (15,5 kr.): SÅ gode!! Smager præcis som Snickers! KØB DEM! Selvom de er dyre :(
Chokolade mini barer (23 kr.): 15 større stykker lys chokolade. Den bedste jeg har smagt. 
Hvid chokolade (18 kr.): Har endnu ikke smagt den, men glæder mig!


Følg med på bloggen, jeg vil lave reviews af de forskellige ting løbende!

Og nu til billeder: 

Fluffy nyder sit nye griseøre. Nu er det jo længe siden hun sidst har smagt dem, da de altid er udsolgte!

15 kg's vegansk hundefodder og 7 kg's hund ved siden af!

Så er spanden fyldt op igen!

Hjerteformet hundefodder <3

Alle varerne samlet!

Første måltid med veganske lækkerier! Vegansk pizza (pizzadej og tomatsauce fra SuperBest, kan også fås vegansk i Rema1000 - til de dovne) med Winzi Weenies pølser og Tofuttis revne mozzeralla ost. Den fra Tofutti er ikke så godt og bliver lidt mærkelig i konstistensen. Jeg vil hellere anbefale den bedste pizzaost, jeg nogensinde har prøvet (som desværre var udsolgt). Der er til lidt over 2 pizzaer i posen og den koster kun 44,5 kr.!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar