søndag den 15. december 2013

Fitness challenge: 30 dage




Som Jay Z, så fint sagde det, da han beskriv, hvorfor han tog The Vegan Challenge: 

"Psychologists have said it takes 21 days to make or break a habit. On the 22nd day, you’ve found the way."

Jeg havde aldrig troet jeg skulle citere Jay-Z, men det er okay, for han har fat i den lange ende. 



Jeg synes selvfølgelig, du skal snuppe dig en lignende challenge, men for mig ville det ikke være en udfordring da jeg - surprise - allerede er veganer. 


21 dage og så burde fitness være en vane. Følg min motivation, blod og tårer her på bloggen!
Jeg vil følge fitness-challenge, og deler min vej med jer - så følg med her på bloggen, hvis du vil være med, jeg deler de daglige udfordringer. 


Men det stopper ikke her!
Jeg kan ikke få nok af de der udfordringer! 
Jeg har også tænkt mig at undlade at spise slik og drikke sodavand i 21 dage. Det er en udfordring, der er blevet givet til mig, og gæt selv hvorfor det netop er 21 dage. 


Det giver klart mening også at fokusere på sin kost, så træningen ikke bare bliver smidt ned i et sort hul! Kosten er det første man skal kigge på, hvis man vil være sundere/tyndere/mere fit!





Sæt igang!
Louise

Edit: I kan følge fitness-challengen på Silles og min tumblr: www.onedollarbet.tumblr.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar